IIRUC SERVICE | Vânzare și service • case de marcat | PROGRAM DE GESTIUNE : IIRUC SERVICE | Vânzare și service case de marcat | Vânzare și service IT
15880
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15880,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 
Dacă doriți să achiziționați aceste produse sau să aflați mai multe detalii vă rugăm să contactați cel mai apropiat punct de lucru IIRUC Service. Adresele și numerele de telefon le găsiți la Contact.

Magister SmartCash Retail Management System

  • Beneficiind de experiența personalului calificat precum și de răspândirea la nivel național, IIIRUC SERVICE a dezvoltat de-a lungul timpului o serie de parteneriate cu firme producătoare de soluții software pentru industria retail și horeca.

Cu ajutorul partenerilor noștri reușim să oferim o gamă largă de soluții, începând cu soluțiile simple pentru magazine de dimensiuni
mai mici și până la infrastructura completă pentru rețele de magazine.

SmartCash Retail Management System reprezintă un pachet software specializat, inovativ, destinat comercianților mici și mijlocii.

Soluția software include componente pentru automatizarea ridicată a vânzărilor folosind sisteme POS sau case de marcat, precum și puternice unelte software pentru managementul de magazin sau pentru controlul lanțurilor de magazine.

SmartCash RMS asigură o integrare ridicată cu produse complementare din familia aplicațiilor de contabilitate și analiză de date, fiind proiectat în vederea adaptării rapide la necesitățile în continuă schimbare din acest domeniu de activitate.

Microshop

Microshop este programul de care ai nevoie pentru gestiunea stocurilor, facturare și vânzări în magazinele mici. Softul a fost lansat pe piață încă din 2004, de-a lungul timpului fiind îmbunătățit pentru a ușura activitatea de vânzare, facturare și gestionare a stocurilor. Cu ajutorul lui vei vinde mai ușor, vei avea informații detaliate despre stocuri și furnizori și vei reduce timpul alocat pentru realizarea efectivă a vânzărilor și verificărilor de stocuri. Vei economisi timp, bani și vei acorda mai multă atenție clienților, crescând astfel încasările.

Dacă doriți să achiziționați aceste produse sau să aflați mai multe detalii vă rugăm să contactați cel mai apropiat punct de lucru IIRUC Service. Adresele și numerele de telefon le găsiți la Contact.