IIRUC SERVICE este DASP – DELL Authorized Service Provider pentru Dell in Romania si are la nivel national peste 45 de specialisti certificati.
Cu o vechime de peste 40 ani in domeniul IT si 8 ani in service Dell, va putem repara echipamentele in garantie si post garantie in toata tara deoarece specialistii nostri sunt in fiecare judet din Romania.
Fiind importator de echipamente si periferice Dell, IIRUC SERVICE ofera spre vanzare produse Dell din categoria: Laptop, Desktop, Server, Storage, Printers si Accesories.
Inainte de a va descrie cateva detalii despre service si tipuri de garantie Dell, va oferim datele de contact generale de unde puteti afla toate informatiile necesare:
Strada Sfantul Niceta, Nr. 8, Sector 2.
021 232 2521
support@iirucservice.ro
Tipuri de Service si garantie Dell
In functie de modelul si utilizarea produsului dumneavoastra Dell urmatoarele tipuri de garantie: NBD, RTB si CIS.
Garantie NBD (Next Business Day):
– acest tip este disponibila pe anumite modele de laptop Dell si desktop si presupune rezolvarea garantiei la sediul clientului adoua zi lucratoare dupa ce s-a deschis tichetul la Dell.
Garantie RTB (Return to Base):
– in acest caz produsul este adus la punctul de lucru IIRUC SERVICE si va fi reparat in maxim 5 zile lucratoare.
Garantie CIS (Carry In Service):
– aceasta este disponibila pe anumire modele de laptopuri si desktop-uri. In acest caz produsul este adus la punctul de lucru IIRUC SERVICE si va fi reparat in maxim 10 zile lucratoare.
Deasemeni pentru orice tip de garantie DELL puteti suna la cel mai apropriat punct de lucru IIRUC SERVICE.
Inainte sa apelati oricare din numerele de telefon trebuie sa stiti cateva detalii despre produsul dumneavoastra:
• Service tag sau express service tag – este serial number-ul produsului dumneavoastra ce apare si pe certificatul de garantie. Acesta este de dimensiune 7 caractere alfa numerice, iar express service code este numeric de 10 cifre. Majoritatea produselor Dell au acest service tag, dar pot exista si unele periferice sau accesorii ce nu au. Printre produsele ce au service tag se numara: desktops, laptop, printers, mobile devices, projectors, monitors. Daca nu gasiti service tag-ul produsului dumneavoastra cititi pagina de pe site-ul Dell: How to find service tag.
Deasemeni pentru a verifica service tag-ul accesati linkul: Check Service Tag.
• Versiunea sistemului de operare – pentru a afla versiunea de windows dati click dreapta pe iconita MyComputer si alegeti ultima optiune din meniu denumita Properties.
• Codul sau mesajul de eroare pe care il intampinati – acest mesaj poate fi o insiruire de sunete emise, un ecran albastru, o restartare frecventa a sistemului sau orice alt eveniment ce impiedica functionarea corecta. Atunci cand telefonati la specialistul IIRUC SERVICE sau la Call Centre Dell trebuie sa aveti acces la produsul respectiv si eventual la perifericele utilizate.
Daca doriti sa aflati mai multe detalii despre service Dell sau sa achizitionati echipamente Dell va rugam sa contactati cel mai apropiat punct de lucru IIRUC SERVICE. Adresele punctelor noastre de lucru si numerele de telefon le gasiti la Contact.