Serviciile IT&C sunt structurate pe următoarele direcţii principale:
- servicii de asistenţă tehnică: reparaţii, configurări, întreţinere, instalări hardware şi software, logistica aferentă;
- reţele voce-date: instalare, configurare şi întreţinere echipamente active şi pasive de reţea, cablare;
- servicii profesionale de tehnologia informaţiei: consultanţă, soluţii pentru integrarea de sisteme şi aplicaţii, externalizări de servicii şi activităţi (outsourcing/outtasking), hosting, soluţii de securitatea informaţiei, soluţii hardware şi software, instruire, management proiecte, Call Centre şi Service Desk, audit şi implementare SMSI;
- reparaţii în laboratoarele proprii: reparaţii în garanţie şi în afara garanţiei pentru o gamă largă de echipamente (calculatoare desktop şi laptop, servere, imprimante, copiatoare, multifuncţionale, etc) de la marii producatori de echipamente IT DELL si Lenovo.
Pentru mai multe informaţii şi o ofertă personalizată privind implementare de soluţii IT şi servicii IT, vă rugăm să ne contactati.