IIRUC SERVICE | Vânzare și service • case de marcat | ISTORIC : IIRUC SERVICE | Vânzare și service case de marcat | Vânzare și service IT
753
page-template-default,page,page-id-753,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 
    Compania

IIRUC SERVICE

    , înfiinţată în anul 2004 pe structura tradiţionalei firme de servicii în domeniul IT, IIRUC, are ca obiect de activitate implementarea de soluţii, consultanţă şi servicii din domeniul IT&C, a securităţii informaţiei, a serviciilor profesionale şi a tehnicii de birou, fiind certificată ISO 9001, ISO 14000, ISO 18001, ISO 20000, ISO 27001. Compania înglobează experienţa de mai bine de 40 de ani a IIRUC cu noile tendinţe şi metodologii moderne din domeniul IT&C la nivel internaţional.

 

    Activăm ca unic contractor pentru soluţii hardware şi software, ceea ce scurtează timpul alocat de companii pentru a identifica şi selecta cele mai bune oferte de pe piaţă. De asemenea, oferim soluţii şi suport pentru terminale bancare şi comerciale, servicii şi soluţii integrate hardware şi software pentru firme mici şi mijlocii (IMM). Comercializăm o gamă largă de produse şi servicii de la diferiţi producători, prin care oferim soluţii personalizate nevoilor firmelor mici şi mijlocii prin cele 46 de magazine existente.

 

    IIRUC SERVICE are acoperire naţională, oferind servicii de asistenţă tehnică în minim 4 ore de la solicitare prin cele 55 de puncte de lucru existente în toată ţara, coordonate prin sediul central de la Bucureşti. Cu un număr de 200 de angajaţi şi 120 masini de intervenţie, echipele IIRUC SERVICE pot oferi rapid servicii de calitate în orice punct al ţării pentru o gamă extinsă de sisteme şi produse.

 

    IIRUC SERVICE prin acoperirea naţională de care dispune oferă servicii de externalizare a activităţilor IT din cadrul unei companii. Externalizarea activităţilor IT înseamnă pentru IIRUC SERVICE asumarea responsabilităţii pentru întregul sau numai o parte a sistemului informaţional şi garantarea serviciilor furnizate din punct de vedere al bunelor practici acceptate la nivel mondial în industria IT&C.